Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (1)

  1. Dragotin Kardoš: Metode za doseganje dodane vrednosti pri procesiranju naravoslovno-tehničnih informacij

BSc theses (5)

  1. Lea Janežič: Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja
  2. Petra Janc Vidic: Problemsko učenje kemije
  3. Rahela Žagar: Učenje s pomočjo e-učnih enot
  4. Andraž Renko: Izkustveno učenje pri pouku kemije
  5. Martina Hribovšek: Izkustveno uvajanje naravoslovnih pojmov v vrtcu

Other documents (3)

  1. Margareta Vrtačnik, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec: Zemljevidi kemijskih reakcij
  2. Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros: The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
  3. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin