Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (16)
Lara Petra Skela:
Slovenska recepcija ljubezenske poezije Marceline Desbordes-Valmore
Mateja Arnež:
Preseganje eksistencialnih stisk v romanih treh francoskih avtorjev
Maša Majcen:
Adolf Hitler kot literarna oseba
Gea Saje:
Tema lepotice in zveri v literaturi in filmskih adaptacijah
Tina Urbanc:
Leposlovje v Slovenskem narodu 1933-1943
Tadej Čopar:
Tema Henrika VIII. Angleškega v dramatiki
Ana Fajdiga:
Literatura in lahko branje – razumevanje in analiza propozicij
Veronika Rupert:
Pregled leposlovja v časopisu Glas naroda (1925–1930) s posebnim ozirom na prevajanje kratkih zgodb Marka Twaina
Nejc Furlan:
Literatura Cirila Kosmača v filmskih adaptacijah Franceta Štiglica
Erika Bolčina:
Humor v romanih za odrasle Dese Muck
Tim Verstovšek:
Podoba otrok v literarnih delih socialnega realizma
Eva Bizjan:
Motivi duševnih motenj v romanih Ameriški psiho in Klub golih pesti, njuni filmski adaptaciji in recepcija na Slovenskem
Lija Gantar:
Problem naturalizma v japonski književnosti
Tanja Božić:
Podoba sodobne francoske književnosti skozi zmagovalce Goncourtove nagrade (2009–2018)
Tinkara Starček:
Spolno nasilje v slovenskih in čeških literarnih delih ter zgodovinskih virih s preloma stoletja
Luka Kropivnik:
Slovenska skupnost v Avstraliji na prehodu generacij in v luči novega priseljevanja Slovencev
Diplomska dela (78)
Vesna Zupančič:
Josip Jurčič med literaturo in novinarstvom
Urška Petelin:
Slovenska recepcija Gidove Vrnitve iz Sovjetske zveze in podoba Sovjetske zveze v slovenskem literarnem in dnevnem tisku med svetovnima vojnama
Lara Hana Maček:
Afera Dreyfus in Slovenski narod
Nastja Uršula Virk:
Dihotomija ženskega lika v Le livre de Monelle Marcela Schwoba
Nina Glavan:
Nemški in slovenski naturalizem ter problem evgenike
Niki Hüll:
Schillerjeva dramatika na Slovenskem
Anže Rifel:
Retroaktivna progresivnost J. K. Rowling
Ema Bjelčevič:
Strah pred nemoralnim močvirjem: boj proti alkoholu, modi, plesom in drugim pregreham v času po veliki vojni na Slovenskem
Katarina Kumar Kristančič:
Pregled raziskav branja na Slovenskem od osamosvojitve pa do dandanes
Gregor Pušnik:
Retorika nezavednega
Maruška Slavec:
Viteštvo v zbirki romanov Pesem ledu in ognja Georgea R. R. Martina
Ema Jamnik:
Slovenija kot dogajališče špijonskega romana
Tina Urbanc:
Zgodovinska povest Lee Fatur
Lucija Šteh:
Kmečki upori na gradu Čušperk v zrcalu slovenske zgodovinske povesti
Sara Prelesnik:
Postajam to, kar sem
Katja Brenko:
Rozenkranc in Gildenstern pri Shakespearu in Stoppardu
Erika Bolčina:
Recepcija nekaterih Ibsenovih ženskih likov v slovenski publicistiki 1892-1928
Sanja Podgornik:
Slovenska recepcija Gabriela d'Annunzia
Sandra Erpe:
Angleška poezija prve svetovne vojne
Eva Bizjan:
Filmski adaptaciji romanov Kurta Vonneguta ml. Klavnica pet in Mati noč
Neža Poznič:
Vpliv rabe interneta na bralne navade študentov Univerze v Ljubljani
Ingrid Štrukelj:
Tema Lepe Vide v slovenskem romanu med letoma 1955 in 2007
Tim Verstovšek:
Nacionalna zavest pri literatih mladoslovenskega tabora
Anja Silovšek:
Mit in ritem bobna
Polona Konjedic:
Tragično v romanu Lionel Shriver Pogovoriti se morava o Kevinu
Janja Kavčič:
Spomini in dnevniki s soške fronte - zgodovinski vir ali literarno delo?
Nika Hranjec:
Ženske v antičnih dramah
Eva Malnar:
Notranjski pesniki med vojno in ljubeznijo
Sara Štern:
Motiv ruskega terorista v treh izbranih romanih
Ana Fajdiga:
Imagološka analiza Prežihovega Doberdoba
Rok Kodba:
Laibach skozi kontekst zgodovinske avantgarde in modernizma
Nejc Marcen:
Tematizacija srebreniškega genocida in podobe Drugega v avtobiografiji Mehmedalije Alića Nihče
Valerija Želko Rebec:
Književnost in balet
Luka Povšič:
Leposlovje v Kmetijskih in rokodelskih novicah (1843 do 1863) s posebnim ozirom na prevajanje Byronovih Hebrejskih melodij
Vanja Osterc:
Motivi hazarda pri Dostojevskem in Jenku
Špela Bezek:
Danilo Dolci in Slovenija
Ksenija Mlinar:
Slovenska recepcija Slavenke Drakulić
Tjaša Šterk:
Motivi ljubezni in nezvestobe v Flaubertovi Gospe Bovary in Tolstojevi Ani Karenini
Maša Šraml:
Filmske adaptacije literarnih del Bohumila Hrabala
Tjaša Čuček:
Vloga retoričnih figur v Shakespearovem Juliju Cezarju, Othellu in Macbethu
Nejc Furlan:
Filmska adaptacija novele "Tistega lepega dne"
Špela Derčar:
Ljubezen in nasilje v Cankarjevi drami Kralj na Betajnovi in Shakespearovi tragediji Hamlet
Julija Buh:
Neljubeča mati
Maruša Lampreht:
Podobe otroškega življenja v angloameriški literaturi 19. stoletja
Tadej Čopar:
Tema Elizabete I. angleške v dramatiki
Aljaž Glaser:
Kje je Pologne? - Motiv smrti v Germinalu in Zolajevi literarni viri
Anja Jan:
Filmske adaptacije nekaterih avstralskih romanov
Ksenja Grešak:
Delovanje bralnih skupin v Mestni knjižnici Ljubljana
Mateja Pogačar:
Leposlovje v podlistku časopisa Slovenec v obdobju 1873-1890
Marko Bunderla:
Žanrski elementi v romanu Georga Kleina Libidissi
Mitja Smrekar:
Filmske adaptacije po literarni predlogi romana Viharni vrh Emily Brontë
Neli Mlinar:
Vseprisotnost motiva vojne v Koncu parade Forda Madoxa Forda
Lidija Rezoničnik:
Podoba Slovencev in Slovenije v literarnem ustvarjanju kočevskih Nemcev: primer zgodovinskega romana in avtobiografske pripovedi
Leja Kezmić:
Vplivi detektivke E. A. Poeja na Arthurja C. Doyla
Taja Rihtaršič:
Analiza in primerjava retoričnih figur v nekaterih Zajčevih pesmih in njihovem angleškem prevodu
Špela Setničar:
Maškarada: Od literarne zasnove k filmski uprizoritvi
Eva Žgajner:
Religija v Visoški kroniki
Klemen Sagadin:
Faustova tema pri Goetheju in Mencingerju
Polona Majdič:
Prvoosebni lirski subjekt v pesmih Ivana Minattija in Roberta Lowella
Tinkara Starček:
Alkoholizem v delih slovenskih in čeških pisateljic dolgega 19. stoletja
Neža Majcen:
Motiv Prahu v trilogiji Njegova temna tvar: komparativistična analiza
Zala Vrhovnik:
Podoba meščanstva v delih Henrika Ibsena
Eva Mesarič:
Tema Fausta v Strniševih Žabah
Kristina Klara Čušin:
Ženski liki v romanu Razsodnost in rahločutnost Jane Austen
Jasna Reščič:
Orientalizem v romanih Mali vitez in Pod svobodnim soncem
Kaja Peršolja:
Upodobitev pošasti in človeka v Notredamskem zvonarju in Človeku, ki se smeje: Od romana do adaptacije
Tija Zupančič:
Zolajev determinizem pri družini Mouret
Urška Kovač:
Raznolikost jezika v izbranih dramah Simone Semenič
Amadeja Pipan:
Psihoanalitični vpliv Sigmunda Freuda na dramo Dogodek v mestu Gogi Slavka Gruma
Ana Jana Špiletič:
Podobe materinstva v filozofiji in literaturi
Nika Priteržnik:
Gledališki govor in literarnofonetična analiza drame Fedra
Eva Ostanek:
Mannova novela Die Betrogene in Händlov libreto za Žurajevo opero Blühen
Miha Knehtl:
Absurd v vojnem svetu romana Menuet za kitaro
Kristina Kupljenik:
Pamukov Muzej nedolžnosti v luči muzeološke teorije
Lana Delač Hrovatin:
Claude Lantier kot fokalizator in pripovedovalec
Maja Jenčič:
Biblija v Grehu abbéja Moureta Émila Zolaja
Anea Bezjak:
Ibsen in motiv samomora: Na primeru dram Divja račka, Rosmersholm in Hedda Gabler
Marjeta Prudič:
Jean Seberg v opusu Romaina Garyja
Druga dela (9)
Tone Smolej:
Prvih deset slovenskih doktoric filozofije
Tone Smolej:
Fran Miklošič in njegovi študenti - slovenski pisatelji
Tone Smolej:
Ustanovitev Filozofske fakultete in kratek oris njene stoletne zgodovine
Tone Smolej:
Proti peresom, pomočenim v črnilo dvoma in nevere. Jernej Levičnik in njegovo literarno obzorje
Tone Smolej:
Molière v zgodnejšem dramskem opusu Andreja Rozmana
Tone Smolej:
Od precioze do borke za emancipacijo
Tone Smolej:
Poučevanje retoričnih figur na Slovenskem
Tone Smolej:
Le Horla Guyja de Maupassanta in Na otoku Ivana Cankarja
Tone Smolej:
Germinal kot zgled Finžgarjevega romana Iz modernega sveta