Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (24)

  1. Tanja Todić: Management osebne blagovne znamke na spletu
  2. Katja Plazar: Pomen avtentičnosti izdelkov domače in umetnostne obrti na Slovenskem
  3. Lana Kanalec: Trženje izdelkov nizke vpletenosti s pomočjo naprednih spletnih orodij
  4. Meta Luzar: Vedenje potrošnikov pri nakupu ekoloških živil
  5. Aleš Mendiževec: Etika in politično oglaševanje
  6. Dominika Demšar: Uspešnost umeščanja blagovnih znamk
  7. Miha Matelič: Internetno trženje pri generalnih uvoznikih avtomobilskih znamk v Sloveniji
  8. Ana Lapanje: Vzpostavitev učinkovitih spletnih strani
  9. Aleša Pagon: Družbeno-tehnografski profil slovenskih porabnikov
  10. Sergej Lah: Družbeni mediji kot orodje trženjskega komuniciranja neprofitnih organizacij
  11. Urška Boldin: Družbena odgovornost nedobičkovne organizacije
  12. Anja Kralj: Vpliv porabnikov-soustvarjalcev na trženje v popotniškem turizmu
  13. Lidija Dolenc Carotta: Analiza uporabe internetnih trženjsko-komunikacijskih orodij v slovenskih podjetjih
  14. Jelena Milinković: Trženje s poudarkom na pomenu v družbenih medijih
  15. Jasmina Ovnič: Vpliv novih pristopov v komunikaciji z gledalci na gledanost programa GeaTV
  16. Tadej Feregotto: Mobilno trženje
  17. Ana LaRue: Marketing strategy for a micro-brewery startup in Slovenia
  18. Teja Leskovšek: Odnos slovenskih porabnikov do pravične trgovine
  19. Romana Gobec: Developing a country brand concept (CBC) equity model
  20. Meta Odar: Povečanje zvestobe kupcev z uporabo metod storitvenega oblikovanja
  21. Darijan Matevski: Vpliv igrifikacije spletnih anket na vpletenost respondentov
  22. Klemen Prosenjak: Partnersko trženje na spletu
  23. Klavdija Šušteršič: Analiza trženja na družbenih omrežjih v zavarovalništvu
  24. Barbara Prislan: Razvoj novih storitev v nepridobitnih organizacijah

Diplomska dela (68)

  1. Katja Plazar: Porabnikovo zaznavanje vrednosti slikarskih del
  2. Manca Debeljak: Odločanje porabnikov za nakup 2-letnega študija MBA v IEDC - Poslovni šoli Bled
  3. Damir Kos: Porabnikovo zaznavanje zvestobe na področju zavarovalništva
  4. Uršula Pajk: Odnosi z javnostmi v slovenskih zavarovalnicah
  5. David Koprivšek: Potrošniška kultura v ZDA
  6. Tina Hotovič: Načrt trženjskega komuniciranja podjetja Intereuropa d.d.
  7. Teja Perjet: Trend zdravega prehranjevanja in oglaševanja "zdrave hrane
  8. Petra Trobec: Testiranje oglasov pred izvedbo oglaševalske akcije
  9. Matej Razdevšek: Primerjava oglaševanja na prostem v Sloveniji in ZDA s pudarkom na velikih panojih
  10. Julija Tulipan: Raziskava ZMET kot osnova za oblikovanje oglasnega sporočila za blagovni znamki Bios in Spalni studio
  11. Mija Špiler: Prispodoba človek kot izdelek in njena prisotnost v trženju in družbi
  12. Tadej Feregotto: Računalniške igre kot oblika trženjskega komuniciranja
  13. Nadja Jeznik: Ključni elementi uspešne spletne trgovine in pomembnost uporabniške izkušnje
  14. Erika Šterbenc: Pospeševanje prodaje blagovne zmanke [!] Dove
  15. Primož Jakelj: Organizacija prireditve in raziskava med udeleženci Maratona treh src
  16. Urška Hančič: Stališče porabnikov do oglasne pošte
  17. Petra Turčinović: Ponarejanje, piratstvo in vloga turizma pri nakupu ponarejenih izdelkov
  18. Klemen Prosenjak: Trženjsko komuniciranje s pomočjo spletnih socialnih omrežij
  19. Nataša Naumović: Kupovanje "zelenih" proizvodov pri slovenskih potrošnikih
  20. Daša Perko: Spremljanje trendov kot del sistema trženjskega obveščanja
  21. Biljana Bartulac: Krizno komuniciranje
  22. Aleša Pagon: Piratstvo in trgovina s ponarejenimi izdelki - vidik podjetij
  23. Edita Gabrič: Osebna blagovna znamka vodilnih managerjev v času gospodarske krize
  24. Ana Humar: Spolnost v oglaševanju na primeru modne industrije
  25. Matevž Lenček: Trženjsko-komunikacijski načrt za storitve e-izobraževanja podjetja Spin, d.o.o.
  26. Anže Jenko: Alternativno potrošništvo in protipotrošniška gibanja
  27. Helena Perko: Digitalno oglaševanje na kioskih
  28. Urška Žiberna: Internacionalizacija Cestnega podjetja Kranj
  29. Jan Sitar: Premijske blagovne znamke - primer Mercator Premium
  30. Petra Lagoja: Nakupno odločanje in obdarovanje v času božiča glede na spol
  31. Jernej Goneli: Trženjsko komuniciranje preko družbenih medijev
  32. Žiga Lovšin: Motivacijske teorije v učbenikih trženja
  33. Davor Plahuta: Razlikovanje in blagovna znamka kot vstopna ovira za konkurente
  34. Anja Pohlin: Odnos moških in žensk do nakupovanja oblačil
  35. Tanja Gorjup: Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov v Sloveniji
  36. Uroš Kristan: Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov glede na življenjski cikel blagovne znamke
  37. Ana Peljhan: Medijsko načrtovanje spletnega oglaševanja
  38. Ivan Šteh: Trženje hibridnih vozil na primeru Toyote Prius
  39. Klemen Vrečer: Analiza in priporočila za trženjsko komuniciranje v podjetju Čarman, d.o.o.
  40. Franja Štrovs: Menedžment blagovnih znamk v času postmoderne
  41. Anja Kralj: Tehnološke ideologije in slovenski porabniki
  42. Danilo Janjić: Preučevanje piratskih skupin, ki tvorijo sceno
  43. Branka Savičić: Podoba Trbovelj kot turistične destinacije
  44. Lovro Vedernjak: Potrošnik kot proizvajalec vsebin
  45. Darja Hočevar: Analiza koncepta "Cool" in njegove vloge v trženju
  46. Darko Matijević: Jezik besedila na etiketi kot element zaznane vrednosti izdelka
  47. Danijela Bičanin: Razlike med spoloma
  48. Urška Kostič: Trženje s pomočjo družbenih medijev na primeru bančništva
  49. Nuša Štruc: Dobrodelnost kot spodbuda za nakup
  50. Črtomir Goznik: Krizno komuniciranje
  51. Tanja Grdina: Mrežno trženje v zavarovalnicah
  52. Martina Mrkšić: Vpliv zakonodaje na trženjsko komuniciranje žganih alkoholnih pijač v Sloveniji
  53. Uroš Mancini: Odnos igralcev računalniških iger do oglaševanja v računalniških igrah
  54. Marko Drame: Turistična destinacija Rogaška Slatina
  55. Lucija Lučić: Odnos študentov do TV oglaševanja
  56. Eva Likar: Potrošnja vode v plastenkah in njen vpliv na okolje
  57. Stella Korošec: Trženjsko komunikacijski načrt za zmanjšanje porabe vode v plastenkah na Ekonomski fakulteti v Ljubljani
  58. Nina Oblak: Kulturno znamčenje
  59. Vesna Narić: Trženjsko-komunikacijski načrt za zmanjšanje porabe vode v plastenkah
  60. Maruša Miklavčič: Trženjsko komuniciranje na družbenih omrežjih
  61. Sašo Pompe: Trženjsko komuniciranje prek pametnih prenosnih naprav
  62. Samo Kočila: Antitrženjsko trženje
  63. Anja Rugelj: Trženjsko načrtovanje v podjetju Rujz design d.o.o. na primeru izdelka "obešalnik po moje"
  64. Aleš Hostnik: Segmentacija rekreativnih tekačev glede na motivacijo
  65. Ajda Ažman: Impulzivno nakupovanje kot lajšanje problema izbire generacije Y
  66. Mojca Malovrh: Trženje v nepridobitnih organizacijah
  67. Urška Pahor: Trženje kot izziv v nepridobitnih organizacijah - primer Društva Sladki nasmehi
  68. Barbara Radojlovič: Digitalni mediji in oglaševanje na spletnih straneh Založniške hiše AM Ljubljana d.o.o.

Druga dela (2)

  1. Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Tomaž Kolar, Barbara Culiberg: The multiple logics of market-based governance
  2. Domen Bajde, Maja Golf-Papež, Barbara Culiberg: The cultural underpinnings of platformization