izpis_h1_title_alt

Sledenje poti za neposredno upodabljanje volumetričnih podatkov s spletnimi tehnologijami
ID Lesar, Žiga (Author), ID Marolt, Matija (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,47 MB)
MD5: 04DBAE29C4E7C5739F37F620DA55C6F2
PID: 20.500.12556/rul/27926496-5adc-4901-8948-12710ede196f

Abstract
Upodabljanje volumetričnih podatkov je temeljnega pomena v znanosti in mnogih industrijskih panogah, a je vse prej kot trivialno. Še težje dosegljivo je interaktivno upodabljanje v realnem času. Dandanes večina aplikacij uporablja primitivne metode, da dosegajo želene hitrosti izvajanja, poleg tega pa so pogosto dostopne le na določenih platformah. Spletna revolucija nam je v zadnjih letih omogočila, da prek spletnih brskalnikov dostopamo do zmogljive grafične strojne opreme in s tem gradimo sodobne grafične aplikacije na platformno agnostičen način. V tem delu zato združujemo najsodobnejšo spletno tehnologijo z najnovejšimi napredki s področja vizualizacije volumetričnih podatkov v predstavitveni spletni aplikaciji za interaktivno, realnočasovno in fizikalno pravilno upodabljanje volumetričnih podatkov poljubnega izvora, ki jo je moč izvajati na široki paleti namiznih in mobilnih naprav. Uporabljene metode so karseda splošne, tako da ne postavljajo omejitev glede interakcije, scene, kamere in osvetljave. Za namene razširljive implementacije predlagamo nov cevovodni model z neposredno podporo stohastičnim metodam, ki nam omogoča enostavno razširjanje obstoječih in hitro preizkušanje novih metod upodabljanja. S tem delom premoščamo trenutni vseprisotni razmak med teorijo in prakso na širokem področju uporabe.

Language:Slovenian
Keywords:sledenje poti, WebGL, upodabljanje volumetričnih podatkov
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FRI - Faculty of Computer and Information Science
Year:2018
PID:20.500.12556/RUL-99766 This link opens in a new window
Publication date in RUL:13.02.2018
Views:1144
Downloads:451
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Path tracing for direct volume rendering with web technologies
Abstract:
Rendering of volumetric data is of great significance in numerous fields of science and technology, although it is far from being a trivial task. Interactive and real-time rendering is even more difficult to achieve. Majority of applications nowadays employ primitive methods to reach high execution speeds, and furthermore, they are often accessible only on specific platforms. The web revolution in recent years enabled us to use web browsers to access powerful graphics hardware and in turn build modern graphical application in a platform-agnostic manner. Therefore, in this work we combine state-of-the-art web technology with the latest advancements in volume rendering in a proof-of-concept web application for interactive, real-time and physically correct rendering of volumetric data of arbitrary origin that runs on a wide variety of desktop and mobile devices. The methods used are as general as possible so as to not impose any restrictions on interaction, scene, camera and lighting. With extensibility of the implementation in mind we propose a new pipeline model with a direct support for stochastic methods, which allows for simple extension of existing and fast testing of new rendering methods. With this work we bridge the currently ubiquitous gap between theory and practice in a wide range of use cases.

Keywords:path tracing, WebGL, volume rendering

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back