izpis_h1_title_alt

Analysis of destination branding effectiveness : case of Kazakhstan
ID Kiimbayev, Ruslan (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kiimbayev2608-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kazakhstan, tourism, tourist geography, brands, marketing, promotion, cases
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Kiimbayev]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 64, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-99659 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:24160998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1431
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analiza uspešnosti znamčenja destinacije: primer Kazahstana
Ključne besede:Kazahstan, turizem, turistična geografija, blagovne znamke, trženje, pospeševanje, primeri

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj