izpis_h1_title_alt

Corporate social responsibility and consumers's willingness to pay : master's thesis
ID Bavčar, Anja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bavcar2631-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, social responsibility, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bavčar]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 71, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-99618 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24156902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1972
Število prenosov:547
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Družbena odgovornost podjetij in potrošnikova pripravljenost plačati zanjo
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, družbena odgovornost, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj