izpis_h1_title_alt

Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov : primer malega podjetja
ID Ščurek, Lučka (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_scurek-lucka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mala in srednja podjetja, Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Ščurek]
Leto izida:2017
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-99452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:35418461 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.01.2018
Število ogledov:1385
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Marketing communication, Advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj