izpis_h1_title_alt

Komunikacijski kapital nostalgije v oglaševanju in cikel komunikacije nostalgije skozi oglaševanje na primeru znamke Cockta : diplomsko delo
ID Mlinar, Sara (Avtor), ID Velikonja, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kline, Miro (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_mlinar-sara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znamčenje, retro, Oglaševanje, Blagovne znamke, Nostalgija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Mlinar]
Leto izida:2017
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-99439 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:35418717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.01.2018
Število ogledov:1168
Število prenosov:176
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising, Trademarks, Nostalgia, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj