izpis_h1_title_alt

Sistemizacija znanja pri pouku slovenskega jezika v devetem razredu osnovne šole : magistrsko delo
ID Batistič, Marjana (Avtor), ID Vogel, Jerica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,59 MB)
MD5: 87C39F4BED4FA956B8FE260431BF2E0F
PID: 20.500.12556/rul/542efa64-957e-484e-9d3e-aa334a92626a

Izvleček
Magistrsko delo razpravlja o sistemizaciji znanja pri slovenskem jeziku v devetem razredu osnovne šole. V prvem delu predstavi spreminjanje koncepta znanja, modele sporazumevalne zmožnosti, pomen sistemizacije znanja in njeno vlogo znotraj modelov jezikovnega pouka. V drugem delu predstavi raziskave o sistemizaciji znanja v učnem načrtu, samostojnih delovnih zvezkih in v razredu. Ugotavlja nezadovoljivo vključevanje in izvajanje sistemizacije znanja ter na koncu izpelje razmislek o dveh odprtih mestih: pomenu sistemizacije znanja v jezikoslovju in vključevanju učencev v proces sistemizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, osnovne šole, koncept znanja, sporazumevalna zmožnost, modeli jezikovnega pouka, sistemizacija znanja, učni načrti, sistemizacija znanja v razredu, bolonjski magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Batistič]
Leto izida:2017
Št. strani:90 str.
PID:20.500.12556/RUL-99212 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.2/.3:811.163.6
COBISS.SI-ID:65843042 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:2225
Število prenosov:531
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The master thesis discusses the systemization of knowledge in Slovenian language in the ninth grade of the elementary school. In the first part we present the changes of the concept of knowledge, the models of communication skills, the significance of systemization of knowledge and its role within the models of language lessons. In the second part the thesis presents the research on the systemization of knowledge in the curriculum, in the autonomous workbooks and in the classroom. The findings show insufficient inclusion and implementation of systemization of knowledge and ultimately conveys the reflection on two open areas: the significance of systemization of knowledge in linguistics and the inclusion of pupils in the process of systemization.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj