izpis_h1_title_alt

Vpliv slovenskih lepotnih blogerk na nakupno namero generacije mlajših milenijcev : diplomsko delo
ID Hrovat, Neža (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Verk, Nataša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_hrovat-neza.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:elektronske govorice, nakupna namera, model IACM, Blogi, Potrošniki, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Hrovat]
Leto izida:2017
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-99063 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366(043.2)
COBISS.SI-ID:35358813 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2018
Število ogledov:1971
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Blogs, Consumers, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj