Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Gori na gori gorí : učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
ID
Planinšek, Vika
(
Avtor
),
ID
Pavlin, Jerneja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4914/
Galerija slik
Izvleček
Izsledki raziskav kažejo, da učenje z raziskovanjem spodbuja učence k pridobivanju naravoslovnega znanja in vodi do trajnejšega znanja. Namen prispevka je predstaviti poskuse s svečami, ki jih lahko vključimo v učenje z raziskovanjem v razredu pri obravnavi učne vsebine gorenje. Obenem so prikazani izsledki kvalitativne raziskave, ki nakazujejo, v kolikšni meri v predstavljenih poskusih s svečami učenci dopolnijo predstave ali preoblikujejo napačne predstave o gorenju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učenje z raziskovanjem
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.03 - Drugi znanstveni članki
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2017
Št. strani:
4-11
Številčenje:
22
PID:
20.500.12556/RUL-98960
ISSN:
1318-9670
COBISS.SI-ID:
11851593
Datum objave v RUL:
31.01.2018
Število ogledov:
2619
Število prenosov:
299
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
science education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj