izpis_h1_title_alt

Gori na gori gorí : učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
ID Planinšek, Vika (Avtor), ID Pavlin, Jerneja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4914/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Izsledki raziskav kažejo, da učenje z raziskovanjem spodbuja učence k pridobivanju naravoslovnega znanja in vodi do trajnejšega znanja. Namen prispevka je predstaviti poskuse s svečami, ki jih lahko vključimo v učenje z raziskovanjem v razredu pri obravnavi učne vsebine gorenje. Obenem so prikazani izsledki kvalitativne raziskave, ki nakazujejo, v kolikšni meri v predstavljenih poskusih s svečami učenci dopolnijo predstave ali preoblikujejo napačne predstave o gorenju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenje z raziskovanjem
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Št. strani:4-11
Številčenje:22
PID:20.500.12556/RUL-98960 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:11851593 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2018
Število ogledov:2024
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj