izpis_h1_title_alt

"Kar zgori, izgine"
ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4912/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Razumevanje gorenja je precej povezano tudi z razvojem pojma toplota. Kar nekaj raziskav dokazuje, da otroci razumevajo toploto kot snov, zato toplota prispeva k masi snovi, ki jo segrevamo. Skoraj polovica vprašanih učencev je odgovorila, da je kos vročega bakra težji od hladnega bakra.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kemija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Št. strani:36
Številčenje:22
PID:20.500.12556/RUL-98958 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:11853897 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2018
Število ogledov:931
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:chemistry

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj