izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov s pekovskimi izdelki : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Karlovšek, Špela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/karlovsek518.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pekarstvo, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Karlovšek]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 22, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-98756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23859174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:908
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer satisfaction and loyalty with bakery products
Ključne besede:Slovenia, bakery, consumer behaviour, satisfaction, loyalty, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj