izpis_h1_title_alt

Vloga otrok v spletnem nakupovanju otroških izdelkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Laznik, Maja Ana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/laznik605.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, otroci, vedenje potrošnikov, spletna trgovina, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. A. Laznik]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 31, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-98715 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23745254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1079
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of children in online shopping of children's products
Ključne besede:marketing, purchasing, children, consumer behaviour, online shopping, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj