izpis_h1_title_alt

Znanje in motivacija kot dejavnika pospeševanja prodaje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Jug, Gordana (Avtor), ID Ivašković, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jug600.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, planiranje, strategija trženja, vedenje podrošnikov, znanje, motiviranje, zadovoljstvo
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Jug]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 31, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98695 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23714790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1510
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge and motivation as sales promotion factorsKnowledge and motivation as sales promotion factors
Ključne besede:marketing, sales, planning, marketing strategy, consumer behaviour, knowledge, motivation, satisfaction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj