izpis_h1_title_alt

Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ženko, Matija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zenko595.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, cena, družba, osebnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ženko]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 29, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-98690 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23709670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:894
Število prenosov:106
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer's perception of price and its role in the buying process
Ključne besede:marketing, sales, purchasing, decision making, consumer behaviour, price, society, personality, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj