izpis_h1_title_alt

Uvedba operativnega managementa z odjemalci v storitveno podjetje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Vesel, Urška (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vesel584.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, odnosi s strankami, podjetje, storitve, poslovni proces, spremembe
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Vesel]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-98682 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23700198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1112
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of operational customer relationships management into the service company
Ključne besede:informatics, information technology, information systems, customer relationship, enterprises, services, business process, changes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj