izpis_h1_title_alt

Digitalni mediji in oglaševanje na spletnih straneh Založniške hiše AM Ljubljana d.o.o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Radojlovič, Barbara (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/radojlovic567.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, oglaševanje, investicije, case study, založništvo, Adria Medija Ljubljana, efektivnost
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Radojlovič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 27, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-98663 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23672550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:755
Število prenosov:264
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital media and advertsing on websites of publishing house AM Ljubljana d.o.o.
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, advertising, investments, case study, publishing, Adria Medija Ljubljana, efficiency

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj