Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Spoznavanje matematičnih pojmov v naravnem okolju
ID
Kotnik, Katja
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4885/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu Spoznavanje matematičnih dejavnosti v naravnem okolju je obravnavano področje matematike v povezavi s področjem narave. Naravno okolje je lahko zelo spodbudno učno okolje, ki je bogat z naravnim učnim materialom. Predstavljeno je nekaj načinov izvajanja dejavnosti v naravi, in sicer v gozdu in ob njem ter ob potoku. Pri načrtovanju in izvajanju matematičnih vsebin: razvrščanje, prirejanje, vzorci, urejanje, merjenje, štetje, oblike in črto, je vključen pristop po konceptu Reggio Emilia. V prvem oziroma teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena matematika v kurikulumu, medpodročno povezovanje matematike, učenje na prostem ter koncept Reggio Emilia. V drugem empirični del diplomske naloge pa je predstavljeno pet dejavnosti v naravi, ki sem jih izvajala v vrtcu v Ljubljani, s kombinirano skupino otrok. Raziskovala in analizirala sem izvajanje dejavnosti v naravi s področja matematike in s pomočjo naravnih materialov. Ugotovila sem, da izvajanje matematičnih dejavnosti v naravi pozitivno vpliva na otroke in zato napredujejo pri razumevanju izbranih matematičnih pojmov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
predšolski otrok
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-98435
COBISS.SI-ID:
11839817
Datum objave v RUL:
13.12.2017
Število ogledov:
2305
Število prenosov:
248
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOTNIK, Katja, 2017,
Spoznavanje matematičnih pojmov v naravnem okolju
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/4885/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning mathematical concepts in natural enviroment
Izvleček:
The thesis work: The introduction of mathematical activities in the natural environment deals with the fields of mathematics in connection with the natural sciences.. The natural environment can be a very stimulating learning environment rich in natural learning material. There are three ways presented of performing activities in nature. The first learning activety takes place in the forest, than its surroudings and the last one is implemented along the stream. The design and the integration of mathematics within the fields are activities like: sorting, arranging, sampling, editing, measuring, counting, shaping and lineing involves a concept based on the Reggio Emilia concept. In the first or theoretical part of the thesis the mathematics is presented as the curriculum, intergration of the interdepartmenal mathemetics, outdoor learning and the concept of Reggio Emilia. In the empirical part of the thesis, there are five activities presented in the nature that I performed at the Nursery, in Ljubljana with a combined group of children. I have been researching and analyzing the activities in nature in the field of mathematics and natural materials. My resaults showed me that the implementation of mathematical activities in nature has a positively influence on children and therefore the progress in understanding.
Ključne besede:
preschool children
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj