izpis_h1_title_alt

Vpliv lojalnosti strank in relevantnosti vsebine na učinkovitost personaliziranih e-sporočil : magistrsko delo
ID Pipuš, Ana (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_pipus-ana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:personalizacija, lojalnost strank, Trženje, Elektronska pošta, Uporabniki, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Pipuš]
Leto izida:2017
Št. strani:95 str.
PID:20.500.12556/RUL-97728 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:004.773.3(043.3)
COBISS.SI-ID:35236445 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2017
Število ogledov:1245
Število prenosov:219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Electronic mail systems, Users, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj