izpis_h1_title_alt

Klicni centri in njihovo upravljanje : primerjava treh izbranih primerov
ID Košele, Elvira (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kosele-elvira.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo uporabnikov, Klicni centri, Komuniciranje, Uporabniki, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Košele]
Leto izida:2017
Št. strani:62 str.
PID:20.500.12556/RUL-97723 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2(043.3)
COBISS.SI-ID:35246941 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2017
Število ogledov:1227
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Call centers, Communication, Users, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj