izpis_h1_title_alt

Trženjske strategije malih posredniških podjetij v Sloveniji : magistrsko delo
ID Roblek, Urška (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_nedovic-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:posredniška podjetja, Mala in srednja podjetja, Poslovna omrežja, Strategija trženja, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Nedović]
Leto izida:2017
Št. strani:80 str.
PID:20.500.12556/RUL-97708 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:334.012.64:658.8(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:35231069 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2017
Število ogledov:1366
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Business networks, Marketing strategy, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj