Podrobno

Krajevno občutljivo zaznavanje posameznih fotonov z večanodno fotopomnoževalko z mikrokanalnimi ploščami : diplomsko delo
ID Prodan, Simon (Avtor), ID Korpar, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,21 MB)
MD5: 4423D643D6F08AC19554AAD1312AFCE7
PID: 20.500.12556/rul/7f2a2b3c-fcbd-4b3e-b39a-2e3f43161e79

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:detektorji delcev, detektor obročev Čerenkova, multianodne fotopomnoževalke, mikrokanalna plošča
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Prodan]
Leto izida:2016
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-97527 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:539.1.074.4
COBISS.SI-ID:3007076 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.10.2017
Število ogledov:1944
Število prenosov:507
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRODAN, Simon, 2016, Krajevno občutljivo zaznavanje posameznih fotonov z večanodno fotopomnoževalko z mikrokanalnimi ploščami : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Prodan. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97527
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:particle detectors, Cherenkov counters, multianode photomultipliers, microcannel plates

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Spletno oglaševanje v kmetijstvu
  3. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
  4. Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
  5. Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
  3. Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
  4. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  5. Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov

Nazaj