Details

Analiza mehanizmov loma TiAlN - trde PVD prevleke z metodo indentacije : diplomsko delo
ID Stele, Uroš (Author), ID Dolinšek, Janez (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Panjan, Peter (Comentor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,93 MB)
MD5: 3F5F37B133CFAE860037B73D2021E38B
PID: 20.500.12556/rul/27f5602a-106e-4993-a06d-7037e1c62cfa

Language:Slovenian
Keywords:orodna jekla, trde prevleke, lomna žilavost, magnetronsko naprševanje, Vickersova indentacijska metoda
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FMF - Faculty of Mathematics and Physics
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Stele]
Year:2016
Number of pages:VIII, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-97524 This link opens in a new window
UDC:620.197.6
COBISS.SI-ID:3024484 This link opens in a new window
Publication date in RUL:26.10.2017
Views:3851
Downloads:431
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
STELE, Uroš, 2016, Analiza mehanizmov loma TiAlN - trde PVD prevleke z metodo indentacije : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : U. Stele. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=97524
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:tool steel, hard coatings, fracture toughness, magnetron sputtering, Vickers indentation method

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Interaktivna animacija na osnovi obogatene resničnosti
  2. Uporaba virtualne resničnosti v gradbeništvu
  3. Virtualna resničnost v turizmu
  4. Obogatena resničnost gibanja uporabnika v realnem času na mobilni napravi s pomočjo podatkov globinskega senzorja
  5. Digitalno nadgrajevanje prostora s tehnologijo mešane resničnosti
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Priložnosti za nove resničnosti v marketingu
  2. Virtualno pomerjanje oblačil
  3. Vpliv virtualne resničnosti na delovanje avtonomnega živčevja
  4. Multimodal Virtual & Augmented Reality - Editorial to the MVAR Workshop at ISMAR 2018
  5. Virtualna resničnost v marketingu

Back