izpis_h1_title_alt

Preverjanje obrnjenega učenja pri modulu prehrana
ID Beronja, Jana (Avtor), ID Lovšin Kozina, Francka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4841/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
S tehnološkim razvojem se spreminja tudi način poučevanja. Z raziskavo, v katero je bilo vključenih 143 učencev 6. razreda devetletne osnovne šole, smo želeli ugotoviti, ali bo znanje učencev po uvedbi obrnjenega učenja boljše od znanja učencev, ki so ga pridobivali s klasično metodo poučevanja. Rezultati so pokazali, da je bilo znanje učencev, ki so se učili s pomočjo obrnjenega učenja, boljše od znanja učencev kontrolne skupine. Večina učencev tudi pozitivno sprejema možnost učenja s pomočjo IKT. Učencem se zdijo stalno dostopni videoposnetki nove snovi primerni z vidika boljše pripravljenosti na pouk, ponavljanja nove snovi z namenom izboljšanja ocene in možnosti sledenja novi snovi z lastnim tempom.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gospodinjstvo
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2017
Št. strani:209-217
Številčenje:6
PID:20.500.12556/RUL-96708 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1339-9055
COBISS.SI-ID:11770441 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2017
Število ogledov:1160
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Testing blended learning in the home economics nutrition module
Izvleček:
Technological development has changed the way of teaching. The aim of the present study which included 143 pupils of the 6th grade of the nine-year elementary school was to determine whether the knowledge of pupils after the introduction of blended learning would be better than the knowledge of pupils who acquired knowledge through the frontal teaching method. The results showed that the knowledge of pupils in the blended class was better than the knowledge of pupils in the control group. Most pupils had a positive attitude to learning through modern ICT. Constantly accessible video recordings of the new content seemed appropriate to pupils in terms of better preparedness for new lessons, repetition of the new content in order to improve the assessment and the ability to follow the new content at their own pace.

Ključne besede:home economics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj