izpis_h1_title_alt

Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
ID Zuljan, Darjo (Avtor), ID Valenčič Zuljan, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pef.um.si/129/izdaje+revije Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Participacija posameznika v hitro razvijajoči se družbi znanja zahteva poglobljeno in kritično razumevanje tehnologije in njenega vpliva na posameznika, okolje in družbo. Doseganje tehnološke pismenosti tako postaja pomemben imperativ nacionalnih politik, pri njegovem uresničevanju pa imata ključno vlogo izobraževanje in ustrezna usposobljenost učiteljev. V raziskavi nas je zanimalo, kakšna je tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, kakšne so njihove izkušnje s tehnološkim izobraževanjem v osnovni šoli, kako študenti, bodoči učitelji, ocenjujejo pomembnost tehnološkega izobraževanja v osnovni šoli in v procesu študija na fakulteti ter kako ocenjujejo vlogo in pomen tehnologije v življenju posameznika in družbe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tehnika in tehnologija, tehnološka pismenost, učitelji, strokovna usposobljenost, osnovne šole
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 103-120
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-96702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.2/.3:62
ISSN pri članku:1855-4431
COBISS.SI-ID:10831177 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2017
Število ogledov:1617
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Pedagoška fakulteta, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Technological literacy of student- future teachers - from the perspective of knowledge, experience and evaluation of the importance of the technology in life and education
Izvleček:
Individual‘s participation in a technological society demands deep and critical understanding of technology and its impact on each individual, environment and society. Achieving technological literacy has become an important imperative of national policies; hence, the role of education along with adequate teachers’ training has become vital. In our research, we studied technological literacy of student teachers, their experiences with technology education in primary school, their estimation of impact of technology education in primary schools and at faculties as well as their views on the role and influence of technology in individual‘s life and in the society.

Ključne besede:technology, primary education, literacy, tehnološko izobraževanje, pismenost, osnovnošolski pouk

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj