Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity : diplomsko delo
ID
Brglez, Domen
(
Avtor
),
ID
Rugelj, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Zapušek, Matej
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4779/
Galerija slik
Izvleček
Pri poučevanju nas vedno zanima, kako izboljšati učenje s pomočjo novih učnih metod, ki bi olajšale razumevanje, povečale motivacijo in imele za rezultat poglobljeno znanje. Ena izmed inovativnih metod je poučevanje s pomočjo izobraževalnih računalniških iger. Igre uporabljamo pri poučevanju v situacijah, kjer bi lahko z njimi bolje razložili učno snov, ponudimo učencem varno okolje za eksperimentiranje, simuliramo realne situacije... Prav zato pa je uporaba dobrega okolja za izdelavo igre nujna, saj nam celoten postopek izdelave igre zelo olajša. Eden izmed teh programov je Unity, katerega sem se odločil opisati v diplomski nalogi. Z njim lahko naredimo 2D in 3D igre, sami napišemo programsko kodo, igro pa izvozimo v katerikoli sodobni format. Ker sem se že prej srečal s programom za izdelavo iger (eAdventure), sem najprej program Unity primerjal z njim, nato pa vse stvari, ki se dajo izdelati v njem opisal, kako se naredijo v Unity ter dodal še več uporabnih stvari za izdelavo kvalitetnejše igre. Unity ima možnost programiranja kode in skript, zato sem še prej izluščil bistvene stvari programskega jezika C#, ter nekaj njegovih sintaktičnih značilnosti. Končna diplomska naloga se izkaže kot nekakšen vodič (guide) za vse, ki si želijo ustvarjati (izobraževalne) računalniške igre in so se prvič srečali s programom Unity.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
eAdventure
,
Unity
,
izobraževalne igre
,
C#
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[D. Brglez]
Leto izida:
2017
Št. strani:
27 str.
PID:
20.500.12556/RUL-96382
UDK:
004(043.2)
COBISS.SI-ID:
11741001
Datum objave v RUL:
02.10.2017
Število ogledov:
2627
Število prenosov:
370
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Designing educational video games in Unity
Izvleček:
We are always trying to improve learning process by finding new ways to increase motivation, make things easier to understand and last but not least to get better learning results. One method to do that is by creating educational video games. Video games are used in situations that can explain certain situations better, where we can make safe environment for students to experiment new things, to simulate real life situations and last but not least to increase their motivation in learning process. That is the main reason to use a good program when creating video games. One of these programs is Unity, which is described in this diploma. 2D and 3D games can be created in Unity, we can write our own scripts and do the programming. Games can be exported to every nowadays platform. In the beginning I made a comparison to a known program which I used before called eAdventure. Then all the things that can be made in eAdventure are made in Unity with specific upgrades. Because of programming function in Unity I made some basic description of C# programming language and some specific syntax. Diploma in general turned out to be sort of a guide for all of those who want to create (educational) video games but they never worked with Unity.
Ključne besede:
computer game
,
računalniška igra
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj