Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
ID
Kocjančič, Irvin
(
Avtor
),
ID
Dečman, Mitja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,89 MB)
MD5: A7BA3DDCA7010E19C48F28382C6F56F4
PID:
20.500.12556/rul/4d08942c-52d4-4ace-85a5-286dab2e04c6
Galerija slik
Izvleček
Uporaba novejših digitalnih marketinških kanalov ter tehnologij s strani posameznikov je privedla organizacije k potrebi po povečanju lastne prisotnosti na spletu ter posledično povečanega vlaganja v lastno digitalno marketinško strategijo. V diplomskem delu tako obravnavamo področje digitalnih marketinških kanalov, natančneje, področje iskalnega marketinga. Poleg zgoraj navedenega pa smo se v diplomskem delu osredotočili tudi na aktivnosti na področju iskalnega marketinga v izbrani organizaciji. V diplomskem delu smo za analizo trenutnega stanja spletišča organizacije uporabili brezplačna spletna orodja ter primerjalno metodo. S pomočjo analize spletišča ter primerjalne metode smo izpostavili dobro prakso ter možnosti izboljšav tako na področju optimizacije kot tudi na področju uporabniške izkušnje spletišča organizacije. V okviru analize smo ugotovili manjše pomanjkljivosti z vidika optimizacije spletišča ter odstopanje oblikovne plati od nekakšnih trenutnih logičnih pogledov. Po lastni presoji ter s pomočjo analize, izvedene z brezplačnimi orodji, v diplomskem delu predlagamo izboljšave na področju optimizacije spletišča s pomočjo raziskanih ključnih besed, preoblikovanje strukture vsebine ter izboljšave na področju uporabniške izkušnje. Rezultati, navedeni v diplomski nalogi, lahko podjetju predstavljajo izhodišče za preoblikovanje spletišča ter tako omogočajo dodatno pridobitev organskega obiska ter izboljšanje uporabniške izkušnje obiskovalcev spletišča.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
digitalni marketing
,
digitalni marketinški kanali
,
kanali digitalnega marketinga
,
iskalni marketing
,
optimizacija spletišča za iskalnike
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-96303
Datum objave v RUL:
28.09.2017
Število ogledov:
2906
Število prenosov:
1718
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOCJANČIČ, Irvin, 2017,
ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=96303
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF DIGITAL MARKETING ACTIVITIES IN SELECTED COMPANY
Izvleček:
The use of newer digital marketing channels and technologies by individuals has forced organisations to increase their presence on the web and consequently to increase their investment in their own digital marketing strategy. In this thesis, we will discuss the field of digital marketing channels, more specifically, we will focus on search engine marketing. In addition to the above, in this thesis we will also focus on activities, connected to search engine marketing in a selected organisation. In this thesis, in order to analyse the current status of organisation’s website, we used free web tools and a comparative method. With help from this analysis and the comparative method, we have highlighted good practices and potential improvements on optimization and user’s experience in using the organization's website. In the analysis, we have revealed minor imperfections in terms of websites optimization and deviation in design from current logical views. By our own judgement and with the help of the analysis, executed by free tools, in this thesis we suggest improvements in the field of website optimization by using key words, redesigning content structure and improvements in terms of user’s experience. The results stated in this thesis, can be used as a starting point for the company to redesign their website in order to gain addition organic visit of their website and to improve user’s experience of site visitors.
Ključne besede:
digital marketing channels
,
digital marketing
,
search engine marketing
,
search engine optimization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj