izpis_h1_title_alt

Pomen blagovne znamke pri razvoju podjetniške ideje : diplomsko delo
ID Rus, Matej (Avtor), ID Vahčič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rus14906.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetništvo, vizija, strategija, blagovne znamke, planiranje, trženje, poslovno komuniciranje, razvoj, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rus]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-96188 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:23641830 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:761
Število prenosov:332
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance ofthe brand in the development of business ideas
Ključne besede:entrepreneurship, vision, strategy, brands, planning, marketing, business communication, development, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj