izpis_h1_title_alt

Uporaba sponzorstva za pozicioniranje blagovne znamke Sperbank na slovenskem trgu : diplomsko delo
ID Kajtner, Andraž (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kajtner14824.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bančništvo, banke, Sperbank, pozicioniranje proizvoda, strategija, sponzorstvo, šport, blagovne znamke, tržne raziskave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kajtner]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 42, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-96187 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23625190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:4449
Število prenosov:324
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of sponsorhip in positioning Sberbank brand on the Slovenian market
Ključne besede:Slovenia, banking, banks, Sperbank, positioning, strategy, sponsorship, sports, brands, market research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj