izpis_h1_title_alt

Umeščanje izdelkov v hollywoodskih filmih : primer serije filmov o James Bondu
ID Kranjc, Barbara (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kranjc14908.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zabavna industrija, film, trženje, proizvodi, blagovne znamke, etika, kritika, primeri, raziskave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kranjc]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 45, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-96183 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23628774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1297
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Product placement in Holywood movies: the case of James Bond movie series
Ključne besede:entertainment industry, film, marketing, products, brands, ethics, critics, cases, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj