izpis_h1_title_alt

Analiza reševanja reklamacij v izbranem podjetju : diplomsko delo
ID Svitlica, Ursula (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/svitlica14791.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, reklamacije, kadri, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Svitlica]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 42 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-96129 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23392998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1006
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of resolving complaints in the chosen company
Ključne besede:marketing, customer relationship, satisfaction, loyalty, claims, personnel, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj