Podrobno

Spremljanje zadovoljstva zaposlenih izbranega podjetja v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2008 : diplomsko delo
ID Ring Rupar, Ana (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ring_rupar14657.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kadri, kultura podjetja, zadovoljstvo, kvaliteta, standardi, motiviranje, zdravje, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Ring Rupar]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 52, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-95944 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:23348966 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2017
Število ogledov:1325
Število prenosov:467
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RING RUPAR, Ana, 2016, Spremljanje zadovoljstva zaposlenih izbranega podjetja v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2008 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Ring Rupar. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ring_rupar14657.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Employee satisfaction monitoring in a selected company in line with the ISO 9001:2008 standard
Ključne besede:personnel, corporate culture, satisfaction, quality, standards, motivation, health, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
  2. Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
  3. Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
  4. Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
  5. Increasing purchase intention for Kosovo local brands
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"

Nazaj