izpis_h1_title_alt

PRIMERJAVA USPEŠNIH PRAKS IZOBRAŽEVANJA DAVKOPLAČEVALCEV
ID Rajšp, Štefan (Avtor), ID Klun, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,09 MB)
MD5: 6244ED5A49B598D4618BEF69FEF70B13
PID: 20.500.12556/rul/7f5be3f7-ce39-45c3-ae81-d7fe555ac6c3

Izvleček
Namen diplomskega dela je proučiti dobre prakse izobraževanj davkoplačevalcev evropskih in tujih držav ter jih primerjati med seboj. Želel sem prikazati pomen izobraževanja in opismenjevanja, ki ga slednje nosi v zmanjšanju davčnega primanjkljaja in vplivanju na davčno moralo davkoplačevalcev. Poleg tega sem želel ugotoviti ali lahko z izobraževanjem pozitivno vplivamo na izpolnjevanje davčnih obveznosti. V diplomskem delu sem predstavil raziskave, ki povezujejo izpolnjevanje davčnih obveznosti z davčno moralo in davčnim izobraževanjem. Ugotovitve, ki jih predstavljam, prikazujejo izsledke raziskav in prikaz davčnega izobraževanja po opisanih državah. Tako sem lahko primerjal ostale prakse izobraževanja s slovenskim pilotnim projektom davčnega opismenjevanja, ki ga že tretje leto zapored izvaja Finančna uprava. Obravnavano področje je bilo proučevano z uporabo deskriptivnega pristopa, metodo kompilacije in primerjalno metodo. Z deskriptivnim pristopom sem povzel teoretično ozadje in opredelil pojme. V jedru diplomskega dela sem uporabil metodo kompilacije, s katero sem povzel stališča in spoznanja davčnih izobraževanj po svetu in v Sloveniji. V zaključnem delu pa sem izobraževanja primerjal s primerjalno metodo in izpostavil pozitivne lastnosti vsakega od teh. Ugotovil sem, da je področje davčnega izobraževanja mlado, zato ni celostne strategije razvoja bodočih ali obstoječih davkoplačevalcev. Ob pregledu nekaterih evropskih držav in izobraževanj drugod po svetu, sem ugotovil, da je izobraževanje ključnega pomena za izgradnjo davkoplačevalca, ki izpolnjuje in se zaveda pomembnosti davčnih obveznosti. Ozaveščen davkoplačevalec je osnova, na kateri se bo gradila sodobna družba brez davčnih goljufij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:davek, izobraževanje, davčna morala, davčno opismenjevanje, davčna vrzel
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95913 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2017
Število ogledov:1063
Število prenosov:290
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARISON OF THRIVING TAXPAYER EDUCATION
Izvleček:
The purpose of my BSc Thesis is to study and compare thriving European and foreign tax education. I also wanted to present the importance of tax education and literacy as it pertains to reducing tax gap and improving tax morale. In addition, I tried to establish a positive connection between education and tax compliance. Findings in my thesis show research data regarding tax education in select countries. Using the research data, I was able to compare other educational practices with Slovenian tax education program. In my research, I used the description method, the compilation method, and the comparison method. The description method was used for summarizing theoretical bases and defining concepts. At the core of my thesis I used the compilation method to summarize views and acknowledgments of taxpayer education in Slovenia and around the world. I concluded that the field of taxpayer education is still young and therefore lacks a cohesive development strategy. After reviewing education programs in Europe and around the world I also concluded that education is key when developing taxpayers who comply with taxation and are aware of responsibilities regarding taxation. Modern societies without tax fraud will be based on taxpayers with tax awareness.

Ključne besede:tax, education, tax morale, tax literacy, tax gap

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj