izpis_h1_title_alt

Sponzorstvo kot strategija krepitve blagovne znamke podjetja : specialistično delo
ID Kravanja, Jaka (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/kravanja2811.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, sponzorstvo, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, trg, case study, Slovenija
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kravanja]
Leto izida:2006
Št. strani:67 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9577 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16177382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1124
Število prenosov:371
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, sponsorship, sales promotion, public relations, market, case study, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj