izpis_h1_title_alt

Varnostna zavora za profil železniške tračnice
ID Repar, Tadej (Avtor), ID Duhovnik, Jožef (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,21 MB)
MD5: 9E9270666F4845CF4A8B07F3FD7297F9
PID: 20.500.12556/rul/81448b0c-b53e-4cd9-ae30-652591582e49
.pdfPDF - Priloga, prenos (39,21 KB)
MD5: 4F107CA05CB28DC31C3E3B3B849D4270
PID: 20.500.12556/rul/059e0542-f909-4f7f-9b44-670b56be231f
.pdfPDF - Priloga, prenos (176,17 KB)
MD5: E3D063DF007C1D0BA82926FE781A7D27
PID: 20.500.12556/rul/adbb1170-5f1f-4a8f-9a46-15814411f87a

Izvleček
V nalogi smo obravnavali varnostno zavoro vozička, ki se mora v primeru pretrga vlečne vrvi zadržati na mestu. Naloge smo se lotili teoretično z dobro poznanimi silami na strmini in jo nadgradili z reševanjem konkretnega problema. Prikazali smo poznane in v praksi uporabljene rešitve za zaviranje dvigal ter jih uporabili kot osnovo za iskanje konstrukcijske rešitve varnostne zavore vozička. Reševanja smo se lotili metodično in ob koncu pripravili predlog rešitve. Končni koncept smo ovrednotili z metodo končnih elementov, s katero smo pri podanih obremenitvah izračunali varnostni faktor konstrukcije \nu = 2,95, ter prikazali vpliv različnih dejavnikov na potrebno silo zaviranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:varnostna zavora, železniška tračnica, zagozda, sile na strmini, dvigala, metoda končnih elementov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95553 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:2535
Število prenosov:520
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Rail profile safety gear
Izvleček:
This thesis describes a railway car safety gear which should keep the car in place in the event that the tow cable breaks. We started by providing a theoretical description of the well-known forces on inclined planes and then proposed a solution for the problem at hand. We described well-established approaches related to elevator safety breaks and used them as the foundation of our search for a suitable railway car safety gear solution. The search was conducted methodically resulting a proposal of a solution. The final concept was evaluated with a finite element analysis, which was used to calculate the safety factor of the design \nu = 2,95, and we also demonstrated the influence of various factors on the braking force.

Ključne besede:safety gear, rail profile, wedge, forces on an inclined plane, elevators, finite element analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj