Podrobno

Vpliv geometrije plinske poti na zmogljivosti motorja z notranjim zgorevanjem
ID Zajec, Aleš (Avtor), ID Katrašnik, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,87 MB)
MD5: 50C8C51096937545A1AD6E96EAC3667D
PID: 20.500.12556/rul/be5d784f-8345-4ecb-a84a-a1dfc79e6b3c

Izvleček
Zaključna naloga obravnava povečanje učinkovitosti enovaljnega štiritaktnega motorja z notranjim zgorevanjem s pomočjo izboljšanja plinske poti motorja. Opredeljeno je delovanje motorja, valovna dinamika in simulacijsko modeliranje sistema. Analiza plinske poti je bila izvedena na polnilnem in izpušnem sistemu na širšem območju delovanja motorja z namenom pridobitve optimalnejše rešitve. Simulacije so bile izvedene v profesionalnem simulacijskem programu. Simulacijski rezultati kažejo velik vpliv valovne dinamike sistema na učinkovitost motorja z notranjim zgorevanjem. Pri ustreznem dimenzioniranju plinske poti je mogoče izboljšati učinkovitost motorja z notranjim zgorevanjem in prilagoditi karakteristiko motorja za želeno uporabo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motor z notranjim zgorevanjem plinska pot delovne zmesi povečanje učinkovitosti polnilni sistem izpušni sistem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/RUL-95498 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:2265
Število prenosov:311
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAJEC, Aleš, 2017, Vpliv geometrije plinske poti na zmogljivosti motorja z notranjim zgorevanjem [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=95498
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of gas path geometry on the performance of an internal combustion engine
Izvleček:
The thesis describes increasing efficiency of a Single-cylinder four-stroke internal combustion engine by improving the gas path of the engine. It identifies operation of the engine, wave actions and simulation modeling of the system. Analysis of the gas path was carried out on inlet and exhaust system on a wide operating range in order to obtain the best solution. Simulations were performed in professional simulation software. Simulation results show as great influence of the wave actions of the system on a efficiency of the internal combustion engine. With proper configuration of the gas path system, it is possible to improve efficiency of the internal combustion engine and adjust the engine characteristics for intended use.

Ključne besede:internal combustion engine gas path of working fluid Increasing efficiency inlet system exhaust system

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Topološka optimizacija dinamskih lastnosti okvirja kolesa
  2. Mejna nosilnost vijačenih stikov
  3. Topološka optimizacija motociklističnega verižnika
  4. Topološka optimizacija gonilke kolesa
  5. Topološka in dinamska optimizacija alternatorskega pokrova
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razvoj novih 2D avksetičnih struktur s pomočjo večkriterijske topološke optimizacije
  2. Topološka optimizacija rotorske lamele sinhronskega motorja s potopljenimi trajnimi magneti
  3. Zmanjšanje vpliva sosedstvenega pojava z uporabo optimizacijskega algoritma
  4. Stroškovna primerjava jeklenih paličnih hal
  5. Zmanjšanje mase ogrodja vpenjalnega bloka s pomočjo topološke optimizacije

Nazaj