Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Postopek izdelave navtičnega koledarja
ID
Gulin, Nina
(
Avtor
),
ID
Starešinič, Marica
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,41 MB)
MD5: EB4DA79CF6B5A5983BE6818AB301C356
PID:
20.500.12556/rul/20916cb8-2cc7-421c-adeb-b84ee17fa1cf
Galerija slik
Izvleček
Za izdelavo navtičnega koledarja se je potrebno seznaniti s celotnim postopkom, od začetka do konca, ki ga ta proces zajema, da dobimo končni produkt. Za začetek je v prvem delu diplomske naloge najprej predstavljena zgodovina koledarja, njegov opis ter njegova struktura. Ker gre za navtični koledar, je predstavljeno tudi, kaj pravzaprav je navtični dnevnik. Sledi primerjava med papirnatimi in elektronskimi koledarji na splošno ter tudi v primeru, ko se znajdemo na morju. Omenjena je tudi prihodnost planerjev. V drugem delu diplome pa si po vrsti sledijo koraki, ki so ključni za izdelavo navtičnega koledarja. Opisan je proces iskanja ideje, izbire barv, izbire tipografije, priprave za tisk, opisan je tudi proces izbire pravega papirja ter vrste, ki so za navtični koledar primerne. Za tem sledi še opis postopka vezave ter plastifikacije prvih strani. Nato so predstavljeni vsi programi, s pomočjo katerih je bil produkt realiziran, ter podroben opis končnega produkta – navtičnega koledarja. Na koncu sledi še analiza oziroma pogovor z naročnikom. V zaključku diplome tako izvemo, kako kakovostno je navtični koledar narejen ter kakšne izboljšave so še potrebne.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
koledar
,
navtika
,
tisk
,
oblikovanje
,
planer
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-95386
Datum objave v RUL:
20.09.2017
Število ogledov:
1629
Število prenosov:
435
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GULIN, Nina, 2017,
Postopek izdelave navtičnega koledarja
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=95386
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The production of nautical calendar
Izvleček:
For the production of nautical calendar it is crucial to be acquainted with the whole process that occurs in the making. Firstly, in the beginning of the thesis we encounter the history of calendar, its definition and structure. Also there are a few words written about what nautical journal is. Secondly, comparison of electronic and paper planners in general as well as at the sea follows. Future of planners is also mentioned. The second part of the thesis consists of all the steps that are necessary to make a nautical calendar. It starts of with descriptions of idea searching, color choosing, typography, prepress and also the right choice of paper that is going to be used. Binding and plastification of first pages are also discussed. Every program used to complete the project is described as well as the design and look of whole nautical calendar. Lastly, a conversation with my client shows what else could be done or is done well.
Ključne besede:
calendar
,
nautic
,
print
,
design
,
planner
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
Spletno oglaševanje v kmetijstvu
Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Marketing spletne trgovine Globepoint.si
Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov
Nazaj