izpis_h1_title_alt

Vpliv pospeševanja prodaje na blagovno znamko Syoss šamponov : magistrsko delo
ID Tutić, Suzana (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tutic2372-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, proizvodi, blagovne znamke, image, premoženje, identiteta podjetja, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Tutić]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 55, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-94686 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23806182 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1409
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The sales promotion impact on the brand Syoss shampoo
Ključne besede:marketing, cosmetics, products, brands, image, property, corporate identity, sales promotion, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj