izpis_h1_title_alt

Vpliv radijskega oglaševanja na proces nakupnega odločanja : magistrsko delo
ID Luzar, Nina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/luzar2370-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mediji, radio, oglaševanje, oglas, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza, primeri, Radio Aktual
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Luzar]
Leto izida:2016
Št. strani:IV, 56, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-94658 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23788262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:876
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of radio advertising on the process of purchase decisions
Ključne besede:marketing, media, radio, advertising, advertisement, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis, cases, Radio Aktual

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj