izpis_h1_title_alt

Vstop blagovne znamke Krucefix na avstrijski trg : magistrsko delo
ID Krese, Jaša Luka (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krese2454-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Avstrija, zunanja trgovina, izvoz, alkoholne pijače, blagovne znamke, trženje, konkurenca, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. L. Krese]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 60 str.
PID:20.500.12556/RUL-94637 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23764454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:1334
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The entrance of the Krucefix brand on Austrian market
Ključne besede:Slovenia, Austria, foreign trade, exports, alcoholic drinks, brands, marketing, competition, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj