izpis_h1_title_alt

Doživetja kot dejavnik zaznavanja ponudbe pri porabniku : diplomsko delo
ID Benkič, Simon (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/benkic2134.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, storitve, proizvodi, dejavnost, zabavna industrija, turizem, kultura, ponudba, povpraševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Benkič]
Leto izida:2005
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-9318 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16068582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1072
Število prenosov:342
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, services, products, activities, entertainment industry, tourism, culture, supply, demand

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj