izpis_h1_title_alt

Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori : diplomsko delo
ID Janežič, Romana (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Berčnik, Sanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4544/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem predstavila osnovne značilnosti Kurikuluma za vrtce, programa, po katerem delujejo javni vrtci v Slovenji, in značilnosti pedagogike montessori. V obeh programih sem se dotaknila jezikovnega področja in vloge vzgojitelja pri tem. Področje jezika v Kurikulumu za vrtce je zelo jasno opredeljeno, ne najdemo pa zapisov o tem, kako se področje jezika uresničuje v vrtcih montessori. Z intervjuji z vzgojiteljicami v javnem vrtcu in vrtcu montessori sem raziskala jezikovne cilje, dejavnosti in vlogo vzgojitelja na jezikovnem področju v posameznem programu. V empiričnem delu sem želela raziskati, s čim bi lahko svoje delo v vrtcu še obogatili, saj sem pričakovala podobne jezikovne cilje v obeh programih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jezikovna vzgoja, javni vrtec, vrtec Montessori, kurikulum za vrtce, Montessori pedagogika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[R. Janežič]
Leto izida:2017
Št. strani:22, [23] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-93006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:81(043.2)
COBISS.SI-ID:11628361 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2017
Število ogledov:1307
Število prenosov:277
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of the educator in the implementation of the language education in public and montessori kindergarten
Izvleček:
The thesis is divided into theoretical and empirical part. In the theoretical part I introduced the basic characteristics of the kindergarten curriculum, program under which operate public kindergartens in Slovenia, and the characteristics of the Montessori pedagogy. In both programs, I touched the language area and the role of the teacher in this. Linguistic field in the curriculum for kindergarten is very clearly defined, but we don`t find records of how is implemented in Montessori kindergarten. With interviews from teachers in public and Montessori kindergarten I am looking linguistic objectives, activities and role of the teacher in the linguistic field in each program. In empirical part I wanted to explore with what can we upgrade our work in kindergartens, because I expected similar linguistic goals in both programs.

Ključne besede:language, pre-school education, jezik, predšolska vzgoja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj