izpis_h1_title_alt

Model for the evaluation of television commercials of timber companies
ID Oblak, Leon (Avtor), ID Zupančič, Anton (Avtor), ID Jukič, Miha (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,08 MB)
MD5: 67A30E486179AA94B4ED2DAC6CFDE038
PID: 20.500.12556/rul/c2605a91-edb2-4d59-9807-b757eb7d0655

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:lesna podjetja, oglaševanje, televizijsko oglaševanje
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 1-6 (pdf.)
PID:20.500.12556/RUL-92876 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:674
COBISS.SI-ID:2113417 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2017
Število ogledov:1405
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Innovation as the source of values in the forestry wood processing and furniture manufacturing : WoodEMA Visegrad innovations, May 29-31, 2013, Gdańsk, Poland
Uredniki:Paweł Szklarzyk
Kraj izida:Częstochowa
Založnik:International Associations for Economics and Managament in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA
Leto izida:2013
COBISS.SI-ID:2111113 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj