izpis_h1_title_alt

Vloga negotovosti v ekonomskem odločanju potrošnika : magistrsko delo
ID Kegl, Tilen (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kegl-tilen.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenjska ekonomija, teorija pričakovane koristnosti, teorija izgledov, Negotovost, Vedenje potrošnikov, Ekonomske teorije, Hevristika, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kegl]
Leto izida:2017
Št. strani:75 str.
PID:20.500.12556/RUL-92779 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:33(043.3)
COBISS.SI-ID:34935901 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2017
Število ogledov:1414
Število prenosov:280
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Uncertainty, Consumer behavior, Economic theories, Heuristic, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj