izpis_h1_title_alt

Raba umetne inteligence kot inovativen marketinški pristop slovenskih podjetij : magistrsko delo
ID Kerčmar, Samanta (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kercmar-samanta.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska podjetja, Umetna inteligenca, Trženje, Podjetja, Tehnologija, Slovenija, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Kerčmar]
Leto izida:2017
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-92777 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.8:339.138(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:34935389 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.07.2017
Število ogledov:2741
Število prenosov:480
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Artificial intelligence, Marketing, Enterprises, Technology, Slovenia, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj