izpis_h1_title_alt

Vzgojiteljevo spreminjanje pedagoške prakse skozi posamezne faze inovacijskega procesa : magistrsko delo
ID Holcar, Tanja (Avtor), ID Valenčič Zuljan, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4505/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V današnjem času nenehnih sprememb je za vsakega vzgojitelja pomembna sposobnost načrtovanega in premišljenega spreminjanja lastne pedagoške prakse. V magistrskem delu je obravnavano vpeljevanje sprememb v pedagoško prakso na primeru projekta December za vrednote, v okviru katerega je bil izveden premik od materialnih dobrin, ki jih otroci tradicionalno prejemajo v decembru, proti nematerialnim dobrinam, kot so druženje, medsebojni odnosi in doživetja. Teoretične osnove inoviranja in vpeljevanja sprememb so opisane na osnovi domače in tuje literature, v empiričnem delu pa je opisan projekt December za vrednote skupaj s pripravami in gradivi za njegovo izvedbo. Projekt je trajal mesec in pol v oddelku 24 otrok, starih od 5 do 6 let. Po oblikovanju in izvedbi je bil projekt ovrednoten z vidika sprejemljivosti (odziv staršev, kolektiva, vodstva). Ugotovljena je bila naklonjenost konkretnim spremembam kot tudi ideji o inoviranju v pedagoškem procesu. Zadnji korak akcijskega raziskovanja je bilo oblikovanje smernic za vpeljavo projekta v pedagoško delo, ki obsegajo navodila za izvedbo projekta zainteresiranim pedagoškim delavcem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagoški proces, vpeljevanje sprememb, inoviranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[T. Holcar]
Leto izida:2017
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-92719 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:11597897 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2017
Število ogledov:1335
Število prenosov:319
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kindergarten teacher's changes of pedagogy practice through stages of innovation process
Izvleček:
In current times of constant change every preschool teacher must be able to change their teaching practices in a planned and careful manner. This master's thesis deals with introducing changes in the educational practice on the example of the December for Values project. The purpose of the project was to cause a shift from materialism, which traditionally dominates December in the eyes of children, to non-materialism, which promotes socialisation, interpersonal relations and experience. The theoretical background of innovation and change implementation is based on a review of domestic and foreign literature. As for the empirical part, it describes the December for Values project and provides all the lesson plans and related materials. The project, which lasted for one month and a half, was conducted in a group of 24 children aged from 5 to 6 years. It was assessed from the perspective of acceptability (response from parents, staff, and management). General findings indicate that people are in favour of concrete changes and innovation in the educational process. The final step of the action research was to devise guidelines for the introduction of the process in educational work, which included instructions provided to interested education professionals.

Ključne besede:educational innovation, action research, pedagoška inovacija, akcijsko raziskovanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj