izpis_h1_title_alt

Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kinepercepcije predmeta biologija
ID Kubiatko, Milan (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor), ID Rovňanová, Lenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4487/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Glavni namen naše raziskave je bil ugotoviti ali je učitelj_ica en od dejavnikov, ki vpliva na percepcijo biologije kot šolskega predmeta. Namen raziskave je identificirati tudi nekatere druge vplivne dejavnike, kot so: spol učenk_cev, kraj bivanja, število učiteljic_jev biologije, ki so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice. Vzorec sestavlja 261 slovaških učenk_cev (dijakinj_ov nižje srednje šole) (ISCED 2), starih med 14 in 15 let. Uporabljen je bil vprašalnik s trditvami Likertovega tipa. Rezultati raziskave potrjujejo vpliv učitelja_ice biologije na učenčevo_ kino percepcijo predmeta biologija. Po izločitvi vpliva učitelja_ice, spol učenk_cev in kraj bivanja nista imela signifikantnega vpliva na njihovo percepcijo predmeta. Za signifikantna vpliva pa sta se izkazala število učiteljic_ev biologije, ki so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice. Raziskava torej potrjuje, da je učiteljičina_eva osebnost pomemben dejavnik, ki vpliva na učenčevo_kino percepcijo šolskih predmetov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:biologija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2017
Št. strani:127-140
Številčenje:7
PID:20.500.12556/RUL-92612 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:11576137 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2017
Število ogledov:813
Število prenosov:231
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The teacher as one of the factors influencing studentsʼ perception of biology as a school subject
Izvleček:
The main aim of our research was to determine whether the teacher is one of the factors influencing students’ perception of biology as a school subject. The study also aimed to identify the influence of certain other factors in this regard, specifically: students’ gender and place of residence, the number of biology teachers who have taught the students, and the teachers’ gender. The sample consisted of 261 lower secondary school students (ISCED 2) in Slovakia, aged 14 and 15 years. A questionnaire with Likert-type items was used as a research instrument. The findings confirm the impact of the biology teacher on students’ perception of the subject. After removing the influence of the teacher, the students’ gender and place of residence did not have any significant influence on their perception of the subject. Two additional significant variables were the number of biology teachers who had taught the students and the teachers’ gender. The research confirmed that the teacher’s personality is one of the significant factors that can influence students’ perception of school subjects.

Ključne besede:biology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj