Podrobno

Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij : primer: program pravična trgovina in projekt ogledalo vladi 2006 Slovenske fondacije za trajnostni razvoj, Umanotere
ID Vreš, Janja (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Vres-Janja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vreš]
Leto izida:2007
Št. strani:92 f.
PID:20.500.12556/RUL-9249 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.215.2(043)
COBISS.SI-ID:26405213 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1756
Število prenosov:132
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VREŠ, Janja, 2007, Odnosi z javnostmi v neprofitnih nevladnih organizacij : primer: program pravična trgovina in projekt ogledalo vladi 2006 Slovenske fondacije za trajnostni razvoj, Umanotere [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Vreš. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/Vres-Janja.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Planning and Analysis of event web advertising
  3. Promotional video production of homestead Repovž
  4. Millennial's Attitude toward Advertising
  5. Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. ǂThe ǂuse of the social networks model of e-business
  3. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  4. Impact of influencer through social networks on product purchase
  5. Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani

Nazaj