izpis_h1_title_alt

Vpliv dimenzij nacionalne kulture na uvajanje novosti v tradicionalnih panogah : magistrsko delo
ID Veg, Tanja (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_veg-tanja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nacionalna kultura, tradicionalne panoge, čutni marketing, les, Narodna kultura, Inovacije, Trženje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Veg]
Leto izida:2016
Št. strani:125 str.
PID:20.500.12556/RUL-92461 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:34893661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.06.2017
Število ogledov:1313
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:National culture, Innovations, Marketing, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj